هک بازی فروت کرفت

100% عملی

هک اکانت ها

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

برای هک اکانت یک بازیکن فقط لازم است کد دعوتنامه ی اورا گیر بیاورید!

پس از گیر اوردن کد دعوت نامه

این فایل را دانلود کنید:

http://uploadboy.com/88wfh05uxr16.html

حالا کد دعوتنامه طرف را در فایل دانلود کرده بنویسید و کد بازیابی تحولی بگرید!

البته این برنامه اکانت هایی را هک میکند که کد بازیابی سابق خودرا داشته باشند و تغییر نداده باشند


نظرات  (۱۵)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
سلام.
این یک فایل تروجان می باشد.
از دانلود و استفاده آن پرهیز کنید.
برای اطلاعات بیشتر پسوند فایل رو به MP4 تغییر دهید.
با تشکر.
مسعود اسمی و دوستان خفنش!
 من فایل هک فروت رو دانلود کردم اما برنامه ای اومد که باهاش ویدیو دانلود کنی چه کارکنم جواب را به ایمیلم بفرستید ممنون
اگر تو شاعرى من خودنوىسم
هرچقدر تو کون بدى من مىنوىسم

به کیرم اه اه

برو کونت رو بده

برو کیرتو بده

بی ادبای عوضی اشغال ها
سلام به همگی به وبی که میگم یه سری بزنید حتما واستون هک میکنه واسه من رو که هک کرد خیلی قوی شدم به شماهم پیشنهادش میکنم  http://fruitcrafthackgold. blogfa.com
خواهشا به این وبلاگ برید حتما هک میشههههههههه عالیییی بودhttp://fruitcrafthackgold. blogfa.com
اصلا هک نمیشه 
۲۴ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۲ یه بنده خدا
بدرد لای جرز دیوار میخوره اه اه اشغالا 
اون کسی که نظر داده به نام(علی)اون چرت و پرت نوشته اصلا به لینکی که گفته نروید....⛔⛔⛔⛔⛔⛔

کس کش اسگل پلشت کیی بابا غوری کس ننه ای برو به درک
💩💩💩💩💩💩🙅🙅🙅🙅🙅 خیلی کیری
کس

اصلا هک نمی کنه نمیخوام چیزی بگم ذهنم باز شه دیگه

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی