هک بازی فروت کرفت

100% عملی

برنامه هک بازی فروت کرفت (بدون نیاز به کد بازیابی)

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ
کد بازیابی نیاز: ندارد
نیاز به دانلود: دارد
زمان رسید سکه: همان لحظه
تعداد سکه: بین 0 تا 100000 سکه 
امکان بن شدن: وجود ندارد
نسخه: 64 بیت و 32 بیت
دانلود:
http://uploadboy.com/88wfh05uxr16.html

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۳/۰۶/۲۶
احمدرضا کمالى

نظرات  (۲۷۴)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
خوبیر
  اوزیا
    تمام کارتام
رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

سلام برای من کامپیوترم باز نمیکنه کمک کنید
ﺳﻼﻡ

نمی تونم باز نمیکنه 
ممنون

چرا نمیشه باز نمیشه
فک کردی همه خرن !!!!!!!!!!!!!!!!
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۸:۱۹ اهههههههههههههههههههههههههههه
باززززززززززززززززززززززززز نمییییییییییییییییییییییییییییی شهههههههههههههههههه
همه بازیم پاک شد

کلااااااا دانلود نمیشهههههه...
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۵۹ ناراضی از دنبا
این سایت کاملا درسته اونایی که می گن کارتام رفتو از این حرفا می خوان اعتماد شما رو به این سایت کم کنن

بچه ها هرکی میخواد فروت کرفتش هک بشه کدبازیابی شو به این ایمیل ارسال کنهmohamadrajabi997@yahoo.com البته باید سطح بالای ۲۰۰ باشه 
چطوری دانلود کنم

 هر کی خواست براش هک کنم به شماره 09145343901 پیامک بزنید فقط 20 هزار تومن خرج داره
این شماره منه هرکی میخواد زنگ بزنه باهم اختلات کنیم
۰۹۱۵۳۸۶۲۲۴۶
هر کی میخواد حک بشه 
کد بازیابیش رو به این ایمیل بفرسته
dsamyar@ymail.com
هک اصلا وجود نداره اونایی که کد بازیابی میخوان فقط به اکانت شما چشم دارن

من که هک کردم
من خودم هکرم منو نمیتونی گول بزنی  درضمن من هکرم کسی خواست هک کنم  بهم کدشو ایمیل کنه بالای سطع سیصد میشه amir.t481267@yahoo.com
هر کی میخواد براش هک کنم سطحش بالا3000میلیون باشه داش    خخخخخخخخ
akhe kos nane ha fek kardid kar gir avordid?

هرکی میخواد براش هک کنم کد بازیابیش رو به شماره 09392918032 ارسال کنه ولی باید وزارت حمله و دفاعش خیلی قوی باشه و سطحش بیشتر از 30 باشه 
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۹ آیلین جون
 کدومو فرستادم بده نجلا 800 میل رو بده 
پس لینک دانلودش کو
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ آیلین جون
وایییییییییییییی چه جوری ازت تشکر کنم 100 بارم بگم مرسی بازم کمه ممنونم آنقدر پولم زیاده که نمیدونم چجوری حرومشون کنم ممنونم ازت خیلی مهربونی 😊 
این که توش خالیه ما چیو دانلود کنیم
از کجا دانلود کنم بگین ترو خدا
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳ مخالف مزخرف
مزخرف
از کجا باید دانلود کنم،چگونه دانلود کنم،اگر نیاز به ایمیل دارد من ایمیل ندارم.
باید سایت زیرش کپی کنی رو صفحه ی دیگه پیستش کنی
فک کردی خرم؟با نرم افزار نمیشه
تازه اگه صطح1 هم باشی هک میکنم کارت هیول2 هک میکنم براتون2میل یا کارت200میل یا سکه فقط بیاین به قبیله ی مرتضی پاشایی و سراغ khashmginzerang رو بگیرین بهتون میگن اونجا بمونین تا بیام بانک و معدن رو هک کنم براتون
بزن لایکو
سلام
بابا این خالیه تو لپ تاپم که جواب نمی ده
09213691405 الت دارم هرکی خواست به من زنگ بزنه تا قرارو بزاریم.بین۱۴تا۱۹سال بزنگن.
سلام نجلا کدمو فرستادم
نجلا هکت کار می کنه؟

نجلا هکت کار می کنه یا سره کاریه

سلام این برانمه رو باید رو کامپیوتر اجرا کنیم؟
اصن کد بازیابیتون در اختیار کسی نذارین اینا همش دروغ اکانتتونم میبرن
اینا همه الکیه اصلا کد بازیابیتونوندید فروت کرفت قبلا هک میشد ولی الان ضد هک داره
فایل باز نمیشهههههههههه
سرور فروت کرفت ضد هک نیست

هرکی میخواد هک کنم براش کد بازیابیشو برام ایمیل کنه
یه سوال مسخره

کسی هست؟؟؟؟
هک بازی فقط
برای هک شدن اکانتتون رو بهmors13831383@gmail.com ایمیل کنید سطح هم مهم نیست همه هک میشن
اگه هک بازی های های کلش _ فروت_بوم بیچ و هی دی رو خواستین جمیل و رمز رو به ان جمیل بفرستین. aforoghi13511394@gmail.com
سلامت عماد 
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۵ امیر حسین اقایی پور
سلام

۰۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۸ امیر حسین اقایی پور
چجوری میشه دانلدش کرددددددد

بچه ها من به دخترم که فرو ت  بازی میکنم ترو خدا بهم هک یاد بدید همه ی پسرا منو مسخره میکنن چون اکانت من ضعیفه لطفا نگید کد بازیابی بده چون گول زیاد خوردم
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۳ ارشک حامدی فر
سلام من به هیچکس معمولا اعتماد نمیکنم (قضیه اش هم مال چند سال پیشه که به خودم مربوطه)ولی حاضرم به شما اعتماد کنم و لطفا به من بگید از کجا باید دانلود کنم
هر کی میخواد براش هک کنم کد بازیابیشو ایمیل کنه  فقط باید سطحش بالای 1میلیون باشه و تو قویترین ئکلن بازی باشه خخخخخ این افراد فقط اکانتتونو هک میکنن مواظب باشید
tatary9435@gmail.com
با عرض سلام به تمامی کسانی که بازی هیجان انگیز فروت کرفت رو بازی میکنن این را هم بگویم سرور فروت تحت سه نفر از بزرگترین هکرهای ایران میباشد خواهشمندم کد بازیابیتون رو در اختیار کسی قرار ندید زیرا که ممکنه اکانتتون نابود یا حذف شود ممنونم از همکاریتون راستی من خودم در حال حاضر سطحم (۱۷۱)__ میباشد برای یه قبیله خود لطفا به قبیله لیلا سربزنید رتبه فعلی ۸۹ 
سلام هرکی میخاد درهرستهی هک بشه اسم تو بازیشو همراه لامقدار پولی که می خوادبفرسته توقسمت نظرابفرسته

اسم farhad007x مقدار سکه 999999999999999

اگه فقط با اسم میتونی هک کنی باشه اسم من تو بازی angry forz هستش و حدود 500m می خوام
اگه راستکییه لطفا هکم کنین
اسمم مرگبار آروم
مقدار سکه 10000000000
اسمم یبقزف پول 999999999999
همه چرت میگن
کد بازیابی رو به کسی بدین کل اکانتتونو دادید بهش
سلام کد باز یابی خودتون رو برای شماره 09187964328بفرستید در ضمن لول بالای چهل میشه با قدرت بالای بیست هزار بقیش بامن هک میکنم صحیح و سالم میدم بهتون فقط قصد من امر خیره 
من 999999999999 سکه میخوام اسم من newbie4841371
خوبه
سلام از نجلا تقاضا دارم لااقل یه جیمیلی بزاره ما که سیمکارت نداریم باید چه کنیم)=

سلام تروخدا یکی بیاد پول منو هک کنه یه هکر واقعی

کد بازیابیمم بهش ایمیل میکنم
لولش پایینه
من دماغ گنده گنده هستم و حدود ٩٩٩٩٩٩٩٩٩٩m می خواهم

سلام بچه ها من محمد هکر هستم تو دانشگاه برنامه نویسی خوندم و همه چی درباره ی بازی های خارجی و ایرانی میدونم من خودم کلش رویال و کلش اف کلنز رو هک کردم سرور اصلیش رو و فروت کرفت رو همین 1 هفته پیش دان کردم دیدم که هکش کار واقعا ساده ایی هس هر کس میخواد هک شه باید سطحش بالای 300 باشه خود 300 هم قبوله حالا شاید بپرسید چرا چراشم میگم:چون وقتی سطحت زیر 300 باشه و یکدفعه 1000000000000 اینقدر پول بیاد تو بازیت بازی شک میکنه و سریع اکانتتو از بین میبره هر کس میخواد باید سطحش بالای 300 باشه و کد بازیابیش رو به این ایمیل ارسال کنه یاعلی بچه ها mersad.golmaghani@gmail.com بچه ها این اسمی که روی ایمیلم گذاشتم از خودم در اوردم اگر اسم کسی هس فقط تشابه اسمی است و من هم عذر میخوام
گیلاس خطرییی ۹۰۰۰۰m  تورو جون مادرت هک کن 

اسم خاص شب رو ۸۰۰میلیون
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۱ محمدالوندی
سلام بچه ها من محمد هکر هستم تو دانشگاه برنامه نویسی خوندم و همه چی درباره ی بازی های خارجی و ایرانی میدونم من خودم کلش رویال و کلش اف کلنز رو هک کردم سرور اصلیش رو و فروت کرفت رو همین 1 هفته پیش دان کردم دیدم که هکش کار واقعا ساده ایی هس هر کس میخواد هک شه باید سطحش بالای 300 باشه خود 300 هم قبوله حالا شاید بپرسید چرا چراشم میگم:چون وقتی سطحت زیر 300 باشه و یکدفعه 1000000000000 اینقدر پول بیاد تو بازیت بازی شک میکنه و سریع اکانتتو از بین میبره هر کس میخواد باید سطحش بالای 300 باشه و کد بازیابیش رو به این ایمیل ارسال کنه یاعلی بچه ها  ohaghegh1381@gmail.com بچه ها این اسمی که روی ایمیلم گذاشتم از خودم در اوردم اگر اسم کسی هس فقط تشابه اسمی است و من هم عذر میخوام
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۳ منتظران هک
اسمم سردار سورنا ردیف مبلغ درخواستی 99999999999 M
اخه کدوم خری واسه ۱۰۰کا ریسک میکنه کل اکانتش رو میده تو من با یه ربع
ماموریت زدن ۱۲۰کا میگیرم
سلام 
کد بازیابی تونو به هیچ کس ندید این دختره نجلا هم خالی بست من بهش زنگ زدم گفت بلد نیستم 
اگر کسی بلده هک رو الان بنویسه تو نظرات بفرسته نیاز دارم شدید
من بلدم هک کردم ولی باید دو تا دستگاه تبلتیا موبایل باشد فدیمیترین نسخه را دانلود کنید و وقتی گفت نخسه جدید را نصب نکنید و فقط کد جدید را که گفته کد بازی یابی شما را روی یک برگه بنویسید وقتی نوشتید روی دستگاه روی عضو بودن بز نین وقتی زدیم کد را وارد کنید و حدود 20 ثانیه صبر کنید البته دستگاه دومه شما باید نخسه ی جدید را داشته باشد  وقتی وارد بازی شد صبر کنید که اون چیزیه نارنجی پر شه و بازی البته بازی باید از سطح یک در دستگاه دوم باشد و به سطح 4 بروید و برای کد دعوت نامه  head615 را بنویسید و بازی را در دستگاه دوم بازی را تا سطح 10 برسانید و میبینید که پول هاتان بی نهایت است                            بخدا راسته 
سلام 
به تازکی یه برنامه ای ازیه سایت نایاب پیدا کردم که میشه باهاش سکه های فروت کرفت رو به 100000000 و نکتار روبه 5000000 تا رسوند خودم اکانتمو هک کردم و سکه و نکتارم بی نهایت شده و در عرض 2روز از لول 53 رسیدم به 186 و قدرتم 245 میل شده ازم نخواهید که اسم برنامه رو بهتو بگم چون این اجازه رو ندارم ولی اگه بخواین میتونم براتون هک کنم فقط کد باز یابی تون رو به ایمیل mohammadosoli80@gmail.com بفرستید تا بتونم توسط برنامه یه کد های اشتباه رو به شرکت فروت کرفت بفرستم تا سکه و نکتار اکانتتون بی نهایت بشه.
زمان واریز سکه و نکتار نیم ساعت پس از ارسال کد های اشتباه
به همین راحتی 
نیتم خیره.
محمد کد بازیابی رو فرستادم هک کن

وای عالیه ممنون واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم سکه و نکتار هام بی نهایت شدن نمیدونم چجوری خرجشون کنم مرسی خیلی خوبی ;-)
قابلی نداش دوست عزیز
برا منم هک کن کد رو فرستادم
خییییییلیییییی ممنون واقعا اکانتم هک شد برنامه ات درسته
منو این همه خوشبختی مهاله
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۴ منتظران هک
اقای محمد لطفا شماره بده یا بیا تلگرام شماره ی من 09300570550 اگه اسم نرم افزارو بگی هرچقدر شارز خواستی یا پول بهت می دم
به هیچکسم نمی گم
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۷ منتظران هک
اقای محمد لطفا شماره بده یا بیا تلگرام شماره ی من 09300570550 اگه اسم نرم افزارو بگی هرچقدر شارز خواستی یا پول بهت می دم
به هیچکسم نمی گم
با سلام 
دوست عزیز من گفتم من این اجازه رو ندارم که اسم برنامه رو بگم 
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۶ منتظران هک
فکر کردی ما خریم میای از خودت تعریف می کنی ایمیل کسی که بهت گفته رو بده تا باهاش مذاکره کنم
میخوا اکانتت هک بشه یانه؟ من کلش اف کلنز رو هک کردم ولی چون دفاعی سوپرسل قویه ای پی قوشیم رو سوزوند پس چرا نتونم فروت کرفت رو هک کنم، انگار من مجبورش کردم که کد رو بفرسته میای میگی میخوام اکانتم هک بشه بعد که یکی پیدا میشه که هک کنه در موردش قضاوت میگنی اعتماد نداری؟ راه خروج از این وره برو دونبال یکی دیکه بکرد که بتونه هک کنه در مورد اونم قضاوت بنظر من تو برو بازی تو ادامه بده به بقیه هم تهمت نزن،زدزیا!!!
من چشمم به اکانت شما نیس خودم 6تا اکانت لول بالا دارم همشو هم با این برنامه درس کردم اینطور که معلومه نمیخوای اکانتت هک بشه برو بازی تو ادامه بده
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۴ منتظران هک
آقا برای اطمینان بهت اکانت لول کم میدم باید سطح چند باشه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دویت عزیز بالا نوشتم چه لولی باید بشه دلیلش هم هست
ببخشید اشتباه کردم ننوشتم
اکانت باید لول بالا باشد بالای100 چرا؟ چون اگه تو حساب اکانت لول پایین 10000m سکه واریز بشه تیم فروت کرفت شک می کنن پس بلا فاصله اکانت رو از سیستم بازیابی حذف میکنن ولی در اکانت لول بالا این امکان هست که این پولو با زحمت فراوان جمع کرد در اکانت لول 50 به بالا هم میشه ولی سخته به طوری که من اکانت لول 53 خودم رو با زحمت 6 روز تونستم هک کنم اگه بخوام لول50 روهک کنم اول باید سیستم دفاعی بازی رو کور کنم که خییییلیییی سخته اگه بخواین در خدمتتون هستم و یا اگر اعتماد ندارید که 99% ندارید میتونین قید هک رو بزنین و با پول سکه بخرید
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۹ منتظران هک
آقا برا اطمینان برو یه عکس از نرم افزارهای بگیر اسم نسخه شم سانسور کن اگه دیدم کد می خورد بهت می دم
 راستی اگه تو قبیله ی قوی هستی دعوتم بده اگه نیستی اسمتو بگو دعوتت بدم 
اسمم سردار سورنا ردیف قربانت
منتظران هک
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۲ منتظران هک
می خواد
سلام 
عکس ها رو کجا بذارم؟ اینجا نمیشه.
درضمن باید یه چیزی رو در باره اکانتتون بگم: نباید ایمیلتون رو به بازی وصل کرده باشین اگه ایمیل وصل کرده باشین و اکانتتون هک بشه فوق العاده برای اکانتتون خطرناک هست.
و اینکه قبیله ندارمچون ریشسفید بودن قبیله سخته و نمیخوام برم قبیله دیگه.
بفرستش به ایمیلم s.farhad.4444@gmail .com
سلام
عکس هارو فرستادم.
اکانت لول چنده؟
آیا ایمیل رو به بازی وصل کردی؟
اکانتمو لول ۱۱۷هس آره حالا از سرور می خوام ایمیلمو بیاره بیرون
متاسفانه من ایمیلی دریافت نکردم با تلگرام به این شماره ارسالش کن ۰۹۳۰۰۵۷۰۵۵۰
سلام 
عکس ها رو از تلگرام فرستادم یه نگاهی بگنید
من یک هکر هستم
من اکانت تونو هک می کنم اما به یک شرط
 اکانت از لول ۴۰ پاین تر نباشه چون یک رمزی دارم که میشه فروتو هک کرد
من اکانت مو هک کردم ولوممو کم کردم من تبلتم روته بانکو۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹b کردم و معدنو۱-کردم بازیمو بهم ریختم اگه برنامه نیسم باشین خود تون هک کنید 
اما باید تبلت یا گوشی تون روت باشه  من الان قدرتم۹۳۷۲۸۲۹۲d928m398k237g
 اگه روت هم نیست کد تون رو بهم بدید هک میکنم براتون لولتونم بالا میبرم
Mega.persian@gmail.com
۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۳ ابوالفضل هوشیار
سلام داداش مرسی عالی 6سال  بود دنبال هک فروت بودم شد بچه ها این برنانه که بدون نیاز به کود بازیابی فقط واسه کامپیوتر لب تاب نصب کنید و تمام
سلام دوستان همه اینا که میگن ما هکریم فلان همش چرته من خودم بانک و معدن بازی رو هک کردم اما فقط عدد هاش تغییر میکنه اینا هم که میگن بیشتر از سقف یک میل تا بانک میزاریم یا فتو شاپ یا واقعا هک کردن که سرور بعد10 دقیقه بن میکنه اکانتاشونو در ضمن اون دوست هایی که میگن کد بازیابی بفرست اینا کد رو میگرن تو گوشی وارد میکنن بعد همه کار تاهای خوب شما رو به اکانت خودشون از طریق بازارچه منتقل میکنن پس لطفا گول این افراد رو نخورید
سلام 
من شیدا هستم و دلم میخواد هرچه زودتر فروت کرفتم هک بشه اگه کسی هست که بتونه هکش کنه من کدم رو بهش میدم
لطفا کمک کنید
سلام دوستای گلم من 3 ماااااااه کارم این بود ک هی اکانت بسازم اکانتمو این هکرایی که کد بازیابی میخوان کوووووفت کنن اگه کد بازیابیتونو میخوان ندید اقا نده اکانتتو بر میداره واسه خودشااااا زرنگ باش دقت کن تو نظرات گفتن که بالا لول دیویست اونا قویاشو میخوان دیدی؟!؟!؟ بای
mohammad فرستادم کد بازیابیم برامنم هک کن
پس چطور دانلود کنم
من اسمم درازه بی قواره هست و ۷۰ میل بیشتر نمیخام 

اگه هک کنی مدیونت میشم 

iman   هک کنی دمت ولی اگه هک نکنی حلالت نمیکنم 

درازه بی قواره 

من اسمم توی بازی نامداران هخامنش هست اسم اصلی خودم ابوالفضل هست و ایمیلم abolfazl4496@gmail.comهست و هر چقدر میتونین بیشتر پول بریزید
حالا چه جوری دانلود کنیم اومد هااا
اقا لطفا به منم کمک کنین این ایدیمه لطفا بیایید به کمکم و فروتمو هک کنین اقا محمد بیا تلگرامم فروتو هک کنم .ایدیم:Mr_Hamid81ممنون میشم اگه به کمکم بیایین😭
کسایی که میگن کدتو به این ایمیل بفرست هک کنم
همشون دروغ میگن
مخصوصا کسایی که میگن لول بالای 200 باشه
سرور فروت کرفت خیلی قویه و اصلا هک نمیشه
حتی توسایت خودش هم نوشته که هک نمیشه
سلام حک فروت کرفت واقعی نیست ولی روزی 18 k طلا میتونم رایگان بدم بهتون اگه بیاین کلنماسم کلنم(2xz-fars)هستش
اگه میخواید بیاید من هر روز به فروتم سر میزنم و سکه مجانی میدم!با ارزوی موفقیت!👋
اومدید کلنم یه (.)بزنین تو قسمت گفت و گو جوابتونو وقتی بدم سکهتونو میدم!اخه تنها راهه که بفهمید کی انلاین شدم بعد از اینکه پیاممو دیدید اگه وقتی پیامو دادم انلاین بودید از بازی بیاید بیرون و دوباره برید توش و از هدیتون لذت ببرید و اگر انلاین نبودید هم با ورود به بازی جایزه میگیری
منتظران هک من کد بازیابیمو برات فرستادم اگه میشه برام هکش کن لطفا.

Mohammadمن اکانتمو برات فرستادم خواشا برام هکش کن
سلام دوستان نمیدونم شک کنید یا نه اما وقتی که میاید کد تونو به من بدید یه فیلم میدم نگاش کنید ببینید دروغ میگم یا نه اونوقت بدید من میتونم هرچه قدر بخواید پول بدم اما باید یه کانال جک برام بفرستید ایدی در تلگرام @Yaserkhafan 83
سلام دوستان نمیدونم شک کنید یا نه اما وقتی که میاید کد تونو به من بدید یه فیلم میدم نگاش کنید ببینید دروغ میگم یا نه اونوقت بدید من میتونم هرچه قدر بخواید پول بدم اما باید یه کانال جک برام بفرستید ایدی در تلگرام @Yaserkhafan83 درضمن لول بالای ۵۰یا صد پذیرفته میشود به دلایل امنیتی چون شاید شرکت فروتکرفت متوجه شه و واویلا
اکانت فورت کرفت لول hfnhg574jkljkh09
2254
دانلود نمی کنه
چطور دانلود کنم 
چطور دانلود کنم 
اگر میخواهید اکانتتون را هک کنم با هر لولی کد بازیابی را به ۰۹۲۱۳۲۹۲۶۲۰بفرستید با هر لولی باشید فقط لول پایین زیلد بالا پول.نمیده 
سلام دوستان هر کسی که خواست مقدار زیادی سکه دریافت کنه کافیه اسمش و لول و • کد بازیابیش • رو به این جیمل بفرستهomidrahnama077@gmail.com 
فقط من این مقدار سکه می‌تونم بیارم ۹۹۹ k 
« لولتون بالای ۸۰ » 
یا علی  
خخ احمقین اومدین دنبال هک . طرف بلد نیست بنویسه هک بعد اومده میگه کد تون رو بدید به من اسکل . به خدا مردم ایران کم دارن

هک وجود داره اما الکی نیست هر گوزو یی که میاد بتونه من الان ده ساله میرم کلاس تازه یاد گرفتم 
خب آگه خواستین کد تون رو بفرستین 09176440082 اما بدانید لول مهم نی


سلام محمد.من ایمیلم کار نمی کنه میشه شمارتو بدی کد بازیابیم رو برات بفرستم؟
سلام دوستان 
من با لاکی پچر هک کردم 
هرکی هک میخواد کد بازیابیو به ایمیلم ارسال کنه فقط اینو بگم که لول مهم نیست 
ایمیلم 
www.mhmad8786@gmail.com
100%تضمینی
واقعا عالیه لول 300هستم
یک سوال...چرا سازنده ی سایت و شماهایی مه کد بازیابیه خودتونو دادید و اون اسگلایی که میگن ما هکریم انقدر خر هستید؟من یکی از سازنده های بازی هستم و هر کدومتون که تونسته بازیو هک کنه به خودم زنگ بزنه تا بهش جایزه بدم...
۰۸ تیر ۹۶ ، ۱۷:۳۳ کالاف دیوتی
من میتئنم هک کنم هک فروت کرفت با کامپیوترامکان پذیره------                  هرکی میخواد براش هک کنم فقط کد بازیابیش رو بفرسته اگه رو جیمیله جیمیلو رمزشم بفرسته پی ویم تو تلگرام   @BABABO
سلام من لولم تو فروت کرفت 160 است کد بازیابی رو می نویسم تروخدا هکش کنید اگه هرکی بره توش و الکی بازی کنه ول هفت جد اوادش لعنت فقط هرکی می ره توش هکش کنه اگه هکش کنا به جون مادرم که تا دوروز دیگه می ریم مشهد براش دعا می کنم به خدا راست می گم اما اگه الکی بره تو اکانتم و کاری نکنه خیلی گاو کسه اما وگه بره توش و هکش کنه  خدا اینشاالله پدر و مادرش رو تلیاردر کنه


سام فروت کرفت هک نمی شه اما اگه بخواهی برات هکش کنم کدبازیابیت رو بده من اکانتم اسم خاص شب رو است بیا قبیله ما تا برات بگم
خخخخخخخ فکر کردی من تورو نمی شناسم نوچ تو هکر نیستی و اسم من رو به زبون نحصت نیار بزار 2ساعت دیگه می ریم مشهد با وقتی رفتم پیش امام رضا اینقدر نفرینت می کنم تو همونی هستی که فروت قبلیم رو که 340 بودم بهت دادم کدش رو عوض کردی
حیف اکانت قبلیم ریدم تو دهن مادرت و پدزت کیرم تو کست  بچه ها هر هکری که هک فروت رو بلدن شماره ی مادرم رو می دم 09133457139 اگه هک فروت بلدن زنگ بزنن و یا راهش رو بهم بگن یا کدم رو می دم هکش کنن اگه بخدا کدم رو پاک کنن کیرم تو کسا مادرشون و خودشون
سلام

Mohmmad فرستادم خواهش میکنم هک کن
اگه با منی من می تونم فقط یک ربات برای فروتت بگذارم که برای ودم گذاشتم اما به درد نمی خوره چون اون ماموریت می ره و وقتی هم ماموزیت می ره بهم حمعهدمی کنن و پولم می ره
Mohammadچرا هک نمی کنی
با منی؟؟؟؟؟
نه
محمد فرستادم به ایمیلت 
 من فروتو هک میکنم هرکی خواست بیاد بده کدشو من دزد نیستم وقتی هک میکنم نیازی نیست مال دیگران رو بدزدم .wwwcr3070@gmail.comایمیلمه....فقط لول بالای300چوت سرور میفهمه و معلق میشه.درضمن کد رو به ایمیلم یا به ایدی تلM_ohammad3071@بفرستید که دیگران نتونن وارد اکانتتون شوند

ممنون هکر فقط خودت تکی جیگررررررررررر دمت گرم هک کردی
با سلام . من اسمی ندارم پس دنبال اسمو نشونینشدنی نباشین. 
این جینیلمم جعلیه.
در یک کلام :من بدون کد بازیابی هک میکنم و بس فقط اسمتان رو و این کلینتون را و شماره لیگتون و کد دعوت نامه رو بفرستید .
بعد از یک ساعت میبینید چطور پولتون زیاد میشه.
البته باید هم بگم که یکم باید صبر داشته باشیم چون سرور ها بروز رسانی شدن و فقط هر بیست ثانیه صد کا میتونم ارسال کنم. هرکی خواست به این جیمیل اون چیزارو که گفتم رو ارسال کنید.
amir13abdanan@gmail.com

سلام اگه راست میگین هک میکنید اسم اکانتم فاروق بزرگ هستش

سلام هرکی خواست فروت کرفتش هک بشه کدبازیابیش روبفرسته kingmahan215@gmail.comبخداراسته اگه میخای هک بشه پولت میشه99999بدو مژده است
هرکس میخواهد هک شود کد بازیابی ی خود رو به      
ایمیل.    asasky83@gmail.com.  پیامک کند.


برای چه وینوزی هست
سلام من برنامرو دانلود کردم ولی باز نمیشه اگه میشه جوابمو سریع بدین


کدوماتون بلده هک کنه جان هرکی دوست دارین بگین من میخوام هک کنم  اگه 
ین یا سایت معتبری دارین بگین هک کنم
ایمیلم:eliyassavari@gmail

اسم اکانت فروتم رامتینP.E.K.K.A
مقدار پول 30میل میخوام محمد هک کن
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۱۱ رامتین یکی اکانت کنو هک کنه اسمش رامتینP.K.K.E.A
بلدین هک کنید
این ایدیمه هرکی بلده بیاد تل تا کد بازیابی بدم تا هک کنه RAMTEN12
سلام ببخشید من این لینک رو کپی کردم بعد زدم رفت بعد زدم ایجاد لینک دانلود بعد نصیبش کردم ولی میگه با آرزو پوزش هیچ برنامه دردسترس نیست بگین چکار کنم
همش الکیه بابا هیچ کدوم بلد نیستن هک کنن
۱۲ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۵۷ کیر تو کونت
کیرم تو کون پدر کادر هرکی که کارت های اکانت منو فروختم اخه پدر سگ هک نمیکنی حذف نکن کس کش مادر.......... پدر کونی کسو کم کس بده 
دوستان ناموسا برین توی ربات تلگرامی زیر و فروتتون رو هک کنید.

فقط لینک زیر رو کپی کنی و توی تلگرام بزنید.

@HACKFRUITCRAFTBOT

فقط قدرتتون کمتر از 300m نباشه چون من ی اکانت داشتم قدرتش۳۴m و وقتی سکه هاش هک شد اکانتم معلق شد
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۰۶ mohamad تورو خدا هک کن
سلام محمد برای منم هک کن دیگه چرا دیگه جواب نمیدی
سلام دوستان من بعد 2 ماه توانستم بایک برنامه فروت کرفت را هک کنم باید اکانت شما بالای 150 باشه چون سرور شک نکنه با این هک 500000mطلا 50000m نکتار به اکانت شما واریز میشود جهت هک  کد بازیابی اسم و اسم قبیله ی خود را به ایمیل من بفرستید Behzadabedini8@gmail.com ببینید من دنبال اکانت شما نیستم اکانت من 314 هستش فقط میخوام به شما کمک کنم .
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۳۶ mohamad تورو خدا هک کن
اقا بهزاد من اطلاعات رو به جمیل شما فرستادم لطفا برای منم هک کن
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۳۹ mohamad تورو خدا هک کن
واقعا ممنون عزیزم نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم ممنون وای معدنم مکس بانکم مکس هورا مرسی اقا بهزاد 
خواهش گلم برو حالشو ببر 
واقعا میتوانی هک کنی بهزاد 
واقعا میتوانی هک کنی بهزاد 
لولت چنده؟ محسن
لولم 86
 شرمنده باز لول100 میشه ولی برا ترو نمیشه باز میخوای من مییکنم ولی شاید اکانتت به فنا بره
اشکال نداره الن برات میفرستم
سلام دوستان من بعد 2 ماه توانستم بایک برنامه فروت کرفت را هک کنم باید اکانت شما بالای 150 باشه چون سرور شک نکنه با این هک 500000mطلا 50000m نکتار به اکانت شما واریز میشود جهت هک  کد بازیابی اسم و اسم قبیله ی خود را به ایمیل من بفرستید  ببینید من دنبال اکانتmohammadzarien1383@gmail.comانیستم اکانت من 314 هستش فقط میخوام به شما کمک کنم . اون قبلی جیمیلم اشتب بود
ایمان واسم هک کن
اسم:ستاره ی طلائی
مقدار طلا:999999999999999999999999
بابا من سطحم 296....
6 ماه هم هس بازی میکنم
اما قدرتم 8 میله......جر خوردم بابا
3 تا برنامه گرفتم برای هک فروت هیچ کدوم بدرد نمیخورد
این برنامه هک میکنه مثل ادم یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید 80 میل
اه
هرکی میبینه من رک میگه چقدر قدرتت کمه
اصن به لولت نمیخوره
چرا انقدر ضعیفی....
لاب زدن مارو....
الووووووو
جواب بدین دیگه
یا به ایمیل amirtahaavesta@gmail.com بفرستید
همونطور که گفتم سطح بالای 30و وزارت حمله و دفات باید قوی بلشه

بابا اسگلا چرا اسکلین فروت کرفت سرورشششششش قویهههههه خیلییییییی واسه همینه که یه هکشو نمیسازن چون خیلی سرورش قویه بن میکنه اونارو فروت کرفت هک نمیشههههههههه بفهممممممم مردم خودتون میدونینا تک نمیشه ولی به کسخلی زدین خودتونو اینقدم شماره میزارین سازنده هاش زنگ میزنن جرم دارههههههههههههه اسکلللللللل نباشیممم
ا عرض سلام من یکی از کارکنان فروت کرفت هستم و میتونم به جرعت بگم کسی حق هک بازی رو نداره و اگه کسی میخواد بازی و هک کنه فقط میتونه زمان و قهرمان رو هک کنه به زودی به تمام کسانی که به دنبال هک بازی هستن اختار داده میشه
سلام اقا mohammad لطفا هک کن کد بازیابیم هم فرستادم ایمیلت لطفا هک کن من کاملا بهت اعتماد دارم لطفا هک کن 




مرسی
۱۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۸ میخوام هک کنم
بهزاد واقعا هک میکنی
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۲۷ نجلا هک میکنی
سلام نجلا  جان میخوام هک کنی لطفا ایمیل بده کد بازیابی رو بفرست
۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۱۵ نجلا هک میکنی
بفرستم
۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۵۶ مهدی بد زات
مطمئنی هک می شود 

نمیدونم
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۶ اسم خاص شب رو
به کلن ETEHAD BI RAGHIBبپیوندید#وزارت حمله و دفاع سطح۱۸#احیا48درصد#قدرت نزدیک پنج بیل#رتبه حدودا ۵۰۰#دیگه چی میخایین⁦:-\⁩ #زود درخاست بدین⁦:-)⁩
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۳ کیا برزو خندون
1000000 میلیون پول
کد بازیابیتونو به شماره 09858585858 سیامک کنید باید بولتون بالای ۸۸۸۸۵ باشه و دختر باشید
اسم خاص شب رو من درخواست دادم اسمم AHMAD.17.KABIR لطفا قبول کن لول 71قدرتم 8 میل
۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۸ اشکان علمدار
با سلام خدمت دوستان گل لطفا گول‌ همچین سایت هایی که‌میگن کد بده پولت ۹۹۹۹۹ بشه رو نخورید چون هدفی جز دزدیدن اکانتتون رو ندارن هیج جوره نمیشه یه نفر نفوذ کامل به سرور فروت رو داشته باشه و صاحب اختیار باشه به تازگی چیزی باب شده به اسم باگ که از یه نقص سرور سو استفاده میشه هرکی خواست به تلگرام @U_way پیام بده اگه ادمش باشید بهتون یاد میدم یا علی مدد
Djjdjxjd
کسی هک بلده کمک 09359410388 واتساپ  لطفا هر کی هک کنه دعاش می کنم من سیدم

Djjdjxjd
کسی هک بلده کمک 09359410388 واتساپ  لطفا هر کی هک کنه دعاش می کنم من سیدم
من هکرم هرکی هک می خواد  به این سایت فوش بده شماره من اینه 09353550388

هر کی میخواد اکانتش هک شه به تلگرام من کد بازیابیشو بفرسته Mani_Mousavi@
دروغ هم نمیگم من با این کارم فقط میخوام ثابت کنم که هر جور بازی رو میشه هک کرد. فقط سطحتون رو هم بنویسید
سلام من هک بلدم اگر میخواید هک کنم باید اکانتون بالای 100باشه چون یک نوع محافظ دارن برای خودم رو قدرتم رو کردم 19بیل اگر میخ اید برای شما هم قوی بشه به ایمیلم کد بازیابی با لول و اسم بفرستی mnmahd83377@gmil.com 
اوققققق
سلام نام من محمد هست من یه اکو هک کردم 18میل قدرت داره کدشو میزارم سطحش243هست کدش:second2759operation07و اسمش هم سانازم نازم هست
از کجا دانلو کنیم
دوستان عزیز توجه کنید من اسمی از هک به روی زبونم نمیارم چون اصلا نمیتونم وارد لاگ های سرور قدرتمند فروت کرفت بشم دوستان گروه ما بعد از 2 سال شیوه تزریق طلا به اکانت فروت کرفت رو کشف کرد ما این رو توسط پارتیشن بندی سرور فروت کرفت کشف کردیم اما شمد شما در عوضش باید بع ما اعتماد داشته باشید ما اینو ازمایش کردیم رو چنتا اکانت و به این رسیدیم سطح اکانت باید بالای 100 باشه چون به قول دوستان لاگ ها شک میکنن و اکانتو بن پر میدن و میبندنش کسانی که اعتماد دارن میتونن کدبازیابیشونو برای ایمیل aryan1234c.c@aryan1234cارسال کنن هدف ما جلب لبخند و رضایت شماست :)
معذرت میخوام دوستان ایمیل اشتباه اومد ایمیل>aryan1234c.c@gmail.com
فئودال فرستادم کد رو 
عه بچه ها این فئوداله راست میگه D: واایییی 250 میل پول وایییییییی 1 میل نکتاررررررررررررر همینکه فرستادم اومد برام فیودال دستت درد نکنه نوکرتممممممممممممممممممممممم واییییییی بچه ها خودتون میدونین این یه فرصت برای قوی شدنه ای جونننن من برم خرجشون کنم
خواهش دوست عزیز بله ما یه رباتو تنظیم کردیم که ظرف 3 دقیقه پول و نکتارو واریز میکنه
insect5161push28
هرکی میخواد فروتش هک بشه به این ایدی بیاد و اکانت باید قدرتش بالای ۱۰۰ میل باشه وسطحش هم بالای ۱۰۰ باشد ایدی
@Mostafa_n86
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۰۱ جنگجو آسمان ها3
آقای هکر میشه برام هک کنی اسمم.     جنگجوی آسمان ها3 .     مقدار طلاe2000000e
بچه ها من خودم برنامه نوشتم که اکانتتون هک میکنه من اکانت اولی که بهم بدین رایگان هک میکنم اکانت دوم که بدین 20000 باید لول 50 به بالا باشه قدرت و طلا مهم نیست کد بازیابی تو به ایمیل arfk68961@gmail.com بفرستید قول میدم 3 ساعته هک شده تحویل بگیرین دقت کنید اکانت دوم که بهم بدین هک کنم 20000 اکانت اول رایگان هک میکنم لول 50 به بالا
دستت درد نکن هکر سیاه ولی چرا نکتار هک نشد پولام دیگه کم نمیشه من لول 15 قدرتم 1000m یعنی 1b

خواهش میکنم هنوز راهی برای هک نکتار پیدا نکردم جمیلمم عوض شده جیمیل جدیدم:sarina68961@gmail.com
هکر سیاه مرسی وواسه هک میخواستم بدونم میشه 50000هزار بهت بدم به من یاد بدی
سلام خدمت تمامی کاربران گرامی بازی فروت کرفت علی رغم تصور ظاهری تعدادی از دوستان سرشون کلاه رفته و کد های بازیابی شون رو برای افراد سودجد داخل چت ایمیل زدن یا تو چت اعلام کردن کاربران گرامی تمامی این حرف ها کااااملا دروغه و اینکه میبینین حرف یه نفر رو کسی دیگه ای تایید میکنه اون خودشه که با یه اسمه دیگه چت میکنه و مثلا مینویسه که راست میگه و شما هم گول میخورین و حالا دوستانی که کد بازیابی ارسال کردن اگه اکانتتون رو ایمیل یا جمیلیتون ثبت شده میتونین از طریق سایت رسمی فروت کرفت از طریق جیمیل (حساب گوگل) کد بازیابی تونو تغییر بدین و اگر روی جیمیلتون ثبت نیست اون اکانت حتمااااا دزدیده شده و نمیتونین روش حساب کنین دیگه پس از این به بعد به هیییییچ سودجویی کد بازیابی و ... اصطلاعات اکانتتون رو ندین


این کد من دیگه برام مهم نیست. بابا از هرکی کمک خواستم گفت نمی تونم هر کی بلده هک کنه هک کنه بکنه جند تا اکانت دارم

البته ممکنه کد ها رو تغییر داده باشند ولی امتحان کنید

بعضی ها لول بالا هستند و بعضی دیگه پایین ولی ترو خدا هک کنید


low3284rough32


error3477music85


sleep12982717


fold3567there28


Protest3430kettle59


oil2609


tatner3633olevl


staatement399probab1e59


complete3239give85


ill3598you04


noise3841net44   

خواهش مندم

اسمم هم $*‌**آوا***$



همه اینا الکیه بچه بازی درنیارید اگه به کسی اعتماد کنید اکانتتون به قطر میره:/
آقای هکر سیاه کد رو واستون فرستادم 
کلمه اول ایمیلم nemat
سلام دوستان هم فروت کرفت وجود نیست ولی من تاحالا فقط ۲ اکانت هم کردم و جواب داد اگه میخوان شما هم امتحان کنید به قبیله Dr.Fanta برید
و سپس کد بازیابیت رو به ایمیل. aminfarshbaf87@gmail.com بفرستید
ممنون میشم بیاید قبیله رتبه ی فعلی ۵۰
سلام من نرم افزارتون رو دانلود ونصب کردم اما باز نمیشه لتفا برسی کنید

اسم امیر محمد جنگچو مقدار سکه ۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹

 

امیر محمد جنگیچو ۶۹ مقدار ۱۰۰۰۰۰

 

 

اسمم اژدر هکر پول هم 99999999999999999999999 می خوام

سلام کسی می دونه چطوری باهاش کار کنم

سلام به همه تره خدا یکی بگه چطوری حسابمو برگردونم میگه کد نامعتبره تره خدا یکی بگه 

هاپ هاپ

اگه فیلم داره برای من بالا نمیاد

از کجا می تونم هک کنم؟

۲۱ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۶ احمدرضا کمالی

سلام خسته نباشین برای اونایی که برنامه دانلود نمیشود کد بازیابی فروت کرفت که حتما لول 30 به بالا باشد به این جیمیل بفرستید ولی نکتار رو نمیتوانم هک کنم فقط طلا

 

۱۵ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۴۱ الماس باهوش

سلام اسمم الماس باهوش هست اگه میتونین بازی را هک کنید خواهشمندم خدا حافظ

هیول سطح یک 1000 تومان

هیول سطح دو 1500 تومان

هیول سطح سه 2000 تومان 

هیول سطح چهار 2500 تومان

هیول سطح پنج 3000 تومان 

هیول سطحوشیش 3500 تومان 

نمونه کار دارم 

ایدی تلگرام:amirthran85@

ایمیل :jsham2103@gmail.com

نکته:اونایی که میگن کد بازیابی بدین هک کنم دروغ میگن و میخوان اکانتتون رو به دست بیارند

سلام من یکی از هکر های جهانم و الان لولم ۱۰۰ اما قدرتم ۵۰۰B اگه میخواید برای شما هم مثل من بشه جیمیلشو به این پیامک کنه mortezasabzine@gmail.com 

مرسی محمد من ممنونم بچه ها من لولم ۵۰ قدرتمه ۵۰۰کا اما الان شده قدرتمه ۱۰B

باور نکنید اینا میخوان که باورتونو از دست بدید

 

سلام دوستان من حامد هستم اکانتم لول صد و یازده هست ولی قدرتمند خیلی کمه لطفاً کمکم کنیم شماره می‌زارم بیاد تلگرام کد بازیابی میدم 

سلام دوستان من حامد هستم اکانتم لول صد و یازده هست ولی قدرتمند خیلی کمه لطفاً کمکم کنیم شماره می‌زارم بیاد تلگرام کد بازیابی میدم  09374052045

 

به جای اینکه بیخودی وقتتون رو برای هک های الکی به هدر بدین  و یا شاید حتی اکانتتونو از دست بدین ، اگه خیلی ضعیفین از اول نصب کنید ولی اول بازی یعنی وقتی سطح1هستید بالا رو ستاره بزنید و بعد روی جایزه بزنین و تو قسمت کد دعوت بنویسید steam5278  بهتون طلا میده که بعد از 3 روز بازی بهتون این بار کلی طلا میده از هکم بهتره

دوستان تیم ما موفق به کشف یک کد خاص شده که فروت روش حساسه 

اول بازی تو قسمت کد دعوت این کد رو بزنین payment2196 بنظر عادیه اما خودتون بزنین ببینید چی میشه بهتون کلی پول و حدود ۲۰۰۰نکتار میده و اکانتتونم بن نمیشه .

لطفاً این کد رو پخش نکنید که فروت هزینه و همه بتونن استفاده کنن.

من میخوام پولم بینهایت بشه

 

سلام من بعد از سه ماه توانستم یک برنامه  برای هک بازی فروت کرفت بنویسم . من خودم لول 1123 هستم طلا 99999999999999999999999 ونکتارم 10000m هست اگر میخواهید مثل من شوید کد اکانتتان را به ادرس زیر ارسال کنید 

راستی لولتان باید بالای 155 باشئ و قدرت بالای 50 میل باشد

 

کد باز یابی را به شمارهی 09197105829 در تلگرام ارسال کنید

اسم پارسا خفن وحشی مقدار سکه 99999999999999

این ایمیل من هست elianazeran8@gmail.com و شاید بتونم هک کنم اگه خواستین کد بازیابی اون رو به اینجا بفرستید 

 

ماله منم هک کن warm5824error85 

سلام کد.

اول از همه به من قول بده که آکانتمو حذف نکنی

اول بالا سمت راست ستاره را میزنید و بعد قسمت جوایز و کد رل در قسمت کد میزنید مقدار سکه هاتون میشه 10میل و نکتار هاتون میشه 2 میل

کد : narrow6050

این کد را بزنید بدون هکک کلی به پول ها ونکتار هاتون اضاف میشه

سلام کد بازیابی من telescope6147harbour42لطفا پس از هک کردن برام بفرستید فقط اگه کسی اکانت را برداره ببینه می فهمه من چقدر ضعیفم

۰۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۴۳ من یه اکانت لول 876 دارم قدرتم 700 بیل شده باور کنید یه کد جایزه ساختم محشر

کد جایزع payment5224

کی کمک میکنه هک کنم

یکی کمک کنه هک کنم فقط توی بازی بیام قبیله اش هر اطلاعاتی خاس میدم تورو جون مادر پدرتون تورو جون هرکی که دوس داریدشه هک کنید اسمم تو بازی (جنگجوی دلاور۱۱۰)هست لول۲۹ هستم توی قبیله ی ♠بامقام♠ هستم شکلک هاش یادتون نره بین با و مقام فاصله نگذارید ممنون میشم هک کنید فقط اطلاعات رو داخل بازی ازم بخواهید چون نه ایمیل دارم نه واتساپ نه تلگرام لطفا جوابمم بدید عزیزان این پیام در روز۱۹ خرداد۹۹ ساعت۳:۳ ارسال میگردد

خب آقای گاد درسته ولی من به همونشم راضی هستم که زمان وقهرمان هک بشه

 

۲۹ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۳ امیر محمد مقنی

ما قهرمانیم 

 

کد های بالا اشتباه بودن یک کد معتبر بدید لطفا

متین پهلوون شاد ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰m پول میخوام تورو خدا

سلام

اقا محمد هنوز هم هک میکنی برات کد بفرستم به خدا اگه بتونی تا عمردارم دعات میکنم

هکرسیاه واست کد فرستادم لطفا واسم هک کن هک کردی بگو

۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۰ https://www.neobux.com/?rh=657266616E383561

برین تو این سایته ثبت نام کنین راحت کلی پول دراربن یکم طول میکشه(2ماهی) ولی بعدش میتونین کلی پول جمع کنین

 

 حتما از لینک کامل برین

https://www.neobux.com/?rh=657266616E383561

۱۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۳ https://www.neobux.com/?rh=657266616E383561

لینکو کپی کنین بعد سرچش کنین

 

 

 

 

کی می تونن هک کنه شمارشو بده تو واتساپ بهش پیام بدو

اخه کدوم خری کد بازیابیشو میده به این خرا 

 

سلام من و پسر خاله ام یه برنامه نوشتیم که همهی بازی های انلاین را هک میکنه  فروت کرفت هم همینطور  هرکی خواست هک شه به این شماره تو واتساپ به من گیام یده 

شماره: 09385562540

واسه خودم پولام 10000m و نکتار هام 1000m است لول هم 78 است

سلام من و پسر خاله ام یه برنامه نوشتیم که همهی بازی های انلاین را هک میکنه  فروت کرفت هم همینطور  هرکی خواست هک شه به این شماره تو واتساپ به من پیام بده

شماره: 09385562540

واسه خودم پولام 10000m و نکتار هام 1000m است لول هم 78 است

هک فروت کرفت وجود نداره فقط میشه با کد نویسی هکش کرد که منم میتونم فقط کافیه کد بازیابیتون رو به من بدهید تا من  براتون کد بنویسم (کد نویسی)

سلام من یه هکرم هرکی خواست اکش 99999999999 براش هک کنم کد بازیابیشو با جیمیل و رمز جیمیل به این ایمیل بفرسته      abaasidany@gmail.com    البته سطح بالای 120 و قدرت بالای 6 میل میخواد.من یه دستگاه هک خریدم که خیلی گرون بود و چون اول کارمه رایگان میدم. پس از دست ندین چون پولی میشه راستی یه کد خاص هم هس که وقتی بزنین 1000000000 میده توی قسمت کد دعوت.ممنون

سلام به همه ی عاشقان بازی فروت کرفت اگه واقعا مشتاق هستین و دوست دارین که بازی تون هم بشه و از بازی لذت ببرین کافیه کد بازیابی تون رو به amiralitaghdisi.com@gmail.com ایمل کنین و بعد از ۳۰ دقیقه بازی شما هک میشه ...   #هک_اصلی_فروت

سلام هرکس میخواد هکش کنم اکانت فروت کرفتش رو به ایمیل dejban.4444@gmail.com کد بازیابیم رو بفرسته (مطمعن باش هک میکنم)

اکانت لول ١٨٥٦ کد =slateo456327goa

سلام اسمم طاهاست شمارم اینه ۰۹۰۳۸۸۷۹۵۶۳هستش کد بازیابیم هم اینهtin6221jewel65 هستش لطفا هک کنید

 

سلام اگه میخواهید اکانت فروت گرفتتون هک بشه کد بازیابی تو نو به این شماره بفرستید09336009462

 

سلام من یه هکر به خودتون دبط داره اعتماد کنین یانه ولی هرکی دارد من براش هک میکنم با تشکر 

 

mobinnikparvar58@gmail.com

اقا محمد هنوز هک می کنی

محمد اگه هک می کنی هنوز بگو تا کد رو بفرستم اگه دروغ بود و کدم رو برداشتی عوض کردی نتونستم کاری بکنم زنگ می زنم پلیس خودتیو پلیس اگرم راست بود دعای خیرم پشت سرته و از سید محلمون برات طلب دعا میکنم

سلام من می خواهم فروت گرفتم رو بینهایت کنیم لطفاً

 

سلام من دانلود کردم لینکو ولی میزنم روش میگه باز کردن فایل امکان پذیر نیست راهنمایی کنید 

سلام

سلام دوستان کسانی که میگویند فایل باز نمیشه چند دلیل وجود دارد ۱ روی اندروید نصب نمیشه ۲ ویندوز بیت مورد نظر را نداره ۳ متصل به اینترنت نیست

سلام میشه فروت کرفتم رو هک کنین

پول 10000000m

نکتار 99999999m 

ممنون میشم اگر این کار رو بکنین

اسم تو فروت کرفت سلحشور جوان جدی هست

دوستان من هک میکنم با کد بازیابی قدرتتون ۱۰ میل ۱ بیل پول میده ۲۰ میل ۲ بی پول میده و تا قدرت تا ۱ بی هستش که ۱۰۰۰ بی پول میده کد بازیابیتونو به این جیمل ارسال کنید benyaminbozorg.amiri1387@gmail.com

فروت کرفت هک شده​​​​ اینا خرافاته نتتون هدر میرهه

۰۵ شهریور ۰۰ ، ۱۹:۴۲ هکران سایبری

ببینید این برنامه سر کاریه اگه کسی خواس فروتش رو هک کنه 

باید بالای ۵۰باشه کد بازیابیشو در واتم بفرستید 09304615090

فقط ۲۵ نفر اول مجانی براشون هک میکنم 

۲۰ دی ۰۱ ، ۰۰:۰۱ امیر محمد

برای بینهایت شدن اکانتتون کد بازیابی تون رو به این جیمیل ارسال کنید hxhdggrgjsjdgn@gmail.com

هرکس میخواد براش هک کنم کد بازیابی بفرسته به این ایمیل.                                                                                                                               arshia040389@gmail.com

 

 

 

 

 

واقعا چقدر حرومزاده دروغ گو زیاد شده اصلا بازی فروت کرفت مود نمیشه اگر بشه در عرض چند دقیقه بن خواهید شد

 ای حروم زاده اصلا تو هکر باشی چیکار سطح لول شخص داری هکری هیچ ربطی به لول شخص نداره که بعضی ها میگن میگن لوله باشید بالای ۵۰ باشه اینو میگن برای اینکه یه چیزی داخل اکانت باشه که سوءاستفاده کنند و برای پیشرفت  اکانت خودشون از اکانت شما استفاده کنند

 

اصلا باور نکنید چون وارد اکانتتون می‌شوند و یا توش بازی و خراب کاری می‌کنند 

اگر داری این کامنت رو میخونی به هیچ وجه کد بازیابی تو نفرستد

نصب نمیشه فقط ی عکسه چرا دروغ بار مردم میکنید😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی